vrijdag 9 maart 2018

Naaidag Hardinxveld Giessendam

Gisteren weer eens lekker een dagje wezen naaien op de naaidag,
 georganiseerd door Danielle van mijnnaaicreaties.blogspot.nl
Ik ben begonnen met eerst twee naaiklusjes, 
waarna ik een Astertrui gemaakt heb voor onze middelste dochter. 



Ook heb ik nog een luier-etui gemaakt, als kraamcadeautje.




 Tijdens de verloting heb ik nog een stoffenpakket met het e.e.a. gewonnen 
van de stoffenkraam in Sliedrecht (www.destoffenkraam.nl)
Het leuke hiervan is, dat ik met de stof het leukste patroon kan maken,
 uit het patronenblad wat ik erbij kreeg. 
Heel, heel hartelijk dank. 



Vandaag even lekker los gegaan op het stoffenspektakel in de Ahoy in Rotterdam. 
De komende tijd hoef ik me weer niet te vervelen. 
Zomerjurkjes voor onze jongste en wat Astertruien/shirtjes voor alle 3 onze dochters. 
De bedoeling is ook nog om een blousje te naaien van de blauwe stof met vogels en bloemen 
voor onze middelste dochter. 
Dit soort stof heb ik nog nooit verwerkt. Een nieuwe uitdaging dus. Ben benieuwd.



Excuses voor de wazige foto's.


4 opmerkingen:

  1. het was wer erg gezellig op de naaidag en ook nog wat leuks gemaakt!
    Zeker super leuk geslaagd met je stoffen je kan vooruit..
    Drukke dagjes achter de rug dan....
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt weer gezellig he, Leuke trui maakte je! Leuk pakketje won je... Je bent weer goed geslaagd op het stoffenspektakel, kocht je dezelfde bloemetjes als wat ik had voor het jasje? Ik kan het niet zo heel goed zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie trui voor je dochter! Je vrolijke luiermapje is zo handig. En je gewonnen pakket en je aankopen van het Stoffenspektakel...mooi hoor. Jij hoeft je niet te vervelen voorlopig. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trui heb je gemaakt, het is zo inspirerend als je met een groepje bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen