vrijdag 6 oktober 2017

3 jurkjes

Gisteren op de naaidag in Hardinxveld Giessendam heb ik 2 jurkjes voor onze jongste dochter genaaid en 1 jurkje voor de middelste af genaaid.
 Voor onze jongste dochter is het weer hetzelfde jurkje naar het patroon van it's A fits.
Foto's op model volgen nog.




Voor onze middelste dochter is het de M1754 Dress van My Image nr. 15


Daniƫlle van mijnnaaicreaties had allerlei pakketjes geregeld bij sponsors, die verloot werden.
 Ik heb een pakketje gewonnen van https://www.mamarieke.nl/
Ik heb van de snappap's die ik kreeg labels gemaakt en daarop Groetsels gestreken van flex- en flockfolie. Zo maak je dus heel eenvoudig je eigen label. 


De flex- en flockfolie had ik van 't voorjaar al een keer bij Mamarieke gekocht. 

4 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee om flexfolie erop te strijken! Erg gafe labels en hele toffe jurkjes :). Veel naaiplezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed idee Agatha, hier was ik nog niet opgekomen. Bedankt. Mooie jurkjes hoor. Je dochters waren blij zeker...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat heb je vlot gedaan. Toch ook wel gekletst ondertussen? leuk hoor, ben wel jaloers op jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor je jurken,wilde je meiden niet op de foto ha ha grapje hoor!
    het was weer gezellig met elkaar!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen