vrijdag 23 juni 2017

Nog een Shirt, oldtimer project en gekochte kleding gepimpt

Ik heb nog een shirt gemaakt (106 uit knipmode 3 2016) van stof die ik op het stoffenspektakel in de Ahoy had gekocht, gecombineerd met de gele tricot van het andere shirt.


Ik ben in een snel tempo alles aan het naaien, wat we nog nodig hebben. 
We hebben nl een nieuw project gekocht. Een oldtimer caravan om te pimpen. .


Hij is al wit geschilderd. Dit wil ik nog af maken en dan komt het leuke werk nog een keer.
 Gordijntjes, kussens opnieuw bekleden en gezellig inrichten. 
Geen idee of dit voor de vakantie nog gaat lukken. Misschien een beginnetje.
 We hebben wel al leuke retro vinyl vloertegels gekocht. Die moeten er iig nog wel in voor de vakantie.
Het is de bedoeling dat wij met deze caravan iedere dag naar de Grevelingen gaan, om lekker aan het water te kunnen bivakkeren. Mijn man kan dan in de caravan zijn rustmomentjes nemen.


Ik heb 2 stelletjes bij de Hema gekocht. 
Simpele shirts en zelf gepimpt.
De shirts zijn van onder een beetje te lang.
Ik heb een stukje elastiek in de zijnaden genaaid, voor een rimpeleffect om haar buikje wat te verbloemen.


Ik had aan een collegablogger gevraagd hoe zij schaduwletters maakte.
De tip van haar gelijk toegepast, Bedankt!
Op de foto zie je de schaduw niet zo goed, maar in het echie wel.
Goed gelukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten