dinsdag 8 maart 2016

Kleuren voor volwassenen

In de voorjaarsvakantie zijn wij naar Duitsland op vakantie geweest.
We hebben, doordat we altijd een zieke in huis hadden ons regelmatig vermaakt met kaarten kleuren. Gezellig en leuk om dit met elkaar aan de keukentafel te doen.
 Het waren kaarten met mandela's en kaarten met een mooie bijbeltekst.


De kaarten met een mooie bijbeltekst.


De kaarten met een mandela.


Ik zal het komende jaar weinig bloggen en weinig reageren op jullie berichten, aangezien ik gestopt ben met mijn opleiding bij het LOI en de opleiding intern via mijn werk ga doen.
 Dit wordt echt een heel druk jaar.
1 dag in de 2 weken naar school en 2 dagen stage lopen op een andere locatie.
Daarnaast natuurlijk nog ons gezin, huishouden en mijn werk. 
Ik zal het naaien en haken gaan missen, maarja ....het is nu even tijd om te investeren.
Ik ben blij en dankbaar met de mogelijkheid die ik krijg.

3 opmerkingen:

  1. Een gezellige, rustgevende bezigheid.
    En de kaarten kun je weer gebruiken om er iemand mee te verrassen!
    Jammer van de zieken, hopelijk is iedereen weer op de been....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tijdsbesteding,het kleuren.En gelijk mooie kaarten op voorraad. Succes met je opleiding,jammer van het niet kunnen bloggen,maar dat komt vast wel weer. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi besig geweest,je hoort van meer mensen die zieken hadden toen ze op vakantie waren,
    Maar je bent lekker ff weggeweest!
    Nou dat word er tegenaan gaan zeg!
    Maak je maar eens een blogje van je leer prensentatie ha ha!
    Sukses ermee,en leuk dat je de kans nog krijgt!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen