dinsdag 30 juni 2015

Tekst op stijgerhout

Vanmiddag ga ik naar de trouwdienst van een jong stel wat vaak naast ons zit in de kerk. Zij hebben heel lang aan hun huis geklust, 1 1/2 jaar ofzo.
Ik vond dit dus wel een toepasselijke tekst.
Niet meer klussen, maar tijd/aandacht voor elkaar i.p.v. het huis.
Even een vlugklaarkadootje gemaakt.
Tekst uitprinten in spiegelbeeld op een laserprinter, papier op zijn kop op het hout en dan met de transfermarker er overheen. Ik ga dan altijd met de onderkant van een mes er overheen. Dan staat de tekst heel snel op het hout.
Hooguit 5 minuten werk.
Kon mooi even tussen het leren door. Moet vrijdag weer examen doen. Flink blokken dus!

De transfermarker kun je bestellen via www.transfermarker.nl bij Karin Joan.
Karin Joan heeft ook een eigen blog.
www.karinjoan.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeau! En leuk om het even in het écht' zien. Ik heb juist vorige week ook deze stift gekocht. Succes vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kado! Karin Joan heeft leuke ideeën. De stift staat ook nog op mijn verlanglijstje....

    BeantwoordenVerwijderen