woensdag 13 mei 2015

Verwerken sterretjes stof

Ik had bij de stoffenkraam stof gekocht in september ofzo. Alle 3 de meiden wilden daar wel wat van. Dus een paar meter extra gehaald. Voor het jurkje van de jongste heb ik het idee van vlijtigelies.blogspot.nl gebruikt. Ze vind model zijn echt niks, is weer duidelijk te zien, toch?
 Voor middelste dochter eenvoudig jurkje met korte mouw. Van de winter gecombineerd met zwart. Nu kan ze het dragen met wit of een kleurtje.
Oudste dochter een shirt, zelfde patroon als het jurkje van middelste dochter.
Voor de oudste 2 meiden nog precies stof genoeg voor een rokje.

2 opmerkingen:

  1. Nou zeg, ik dacht juist pas geleden : is ze weer gestopt met bloggen... maar nee,kijk nu wat een creaties we te zien krijgen .Erg mooi allemaal. Leuk geworden het verlengde shirtje! Goed idee. En jullie wonen mooi zeg,en wel de lusten maar niet de lasten van de boer zie ik :) grapje hoor. Mooi uitzicht. Hier ligt de douche,ehu wat zeg ik ons hele huis onder het gras!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. druk met kuilen zeker? Id. wij hoeven alleen maar te genieten en dat vanuit een gewoon rijtjeshuis (ja, oké op het mooiste plekje van bles dan)

      Verwijderen